20 tahun yang penuh makna

Alhamdulillah, dengan di izinkan Allah atien masih bernafas dan masih dapat melihat orang orang yang atien sayangi, hari ni masuk lah 01 november 2011, jam 12 pagi. Atien sudah pun berumur 20 tahun. 20 tahun? atien masih muda kan, hihihi. perasan je atien ni pun. Atien dah terasa diri ni makin tua dah. Terlalu banyak yang atien perlu belajar dalam usia ni, erti kehidupan sebenar sebagai seorang wanita dewasa. Awal awal lagi atien dapat ucapan daripada (MAR) dan keluarga tercinta. Alhamdulillah mereka masih ingat hari lahir atien, walaupun atien tak dapat nak sambut, ucapan dan kata-kata yang baik sangat sangat atien hargai. Begitu juga dengan saudara saudari yang hantarkan pesanan ringkas, wall di facebook. terima kasih tidak terhingga :) Atien sudah pun buat wishlist atien dengan doa kepadaNYA. Insyaallah, apa yang terbaik DIA akan bantu atien dan permudahkan segala galanya.

panggilan dan mesej daripada MAR :

Selamat hari jadi sayang, b sayang bb sangat2. bb kuatkan semangat ye, walau apa pun yang akan berlaku selepas ini. sekarang ni, kita focus kepada kerja, sama2 kumpul duit ye. ada jodoh insyaallah, semuanya tak kan kemana mana. solat jangan tinggal, jaga family syg baik2. b minta maaf sangat sangat tak dapat nak berikan apa apa pada sayang. tapi b janji, b akan selalu sygkan bb dan jaga hubungan kita baik2. halalkan segala yang bb pernah bagi pada b. maafkan b selama perhubungan kita.

wall facebook daripada MAR :
Selamat Hari Lahir yg ke 20thn . Dah besar dah dia ni . Haha . Semoga panjang umur dan di murahkan rezeki . Maafkan saya sepanjang perkenalan kita dari dulu hingga skrg . Semoga kehidupan awak akan bertambah baik selepas ni . Insya'allah semuanya akan kembali seperti dulu . Dan saya sentiasa berdoa semoga awak akan mendapat kejayaan di Dunia & Akhirat . Amin ..


Thank you love for a special call and massage during my birthday. I really appreciate you. You are too perfect for me. Your love, your loyalty, your responsibility, and everything, has no replacement. I will remember all the words and memories we shared. I love you Mohd Amirul Ramli.
Terasa diri ni seolah olah seperti masih anak kecil, hehe. Alangkah bahagia nya kalau atien masih kecil, segala galanya masih di atur oleh ibu bapa. Segala gelagat, riang tawa, sedih nangis hanya ibu bapa yang memahami. Tapi itu semua tidak mungkin akan jadi.

No comments:

Post a Comment