Maafkanku.

Aku cuma nak minta maaf, atas apa yang dah berlaku. Aku dah luahkan segala galanya, segala yang perlu aku luahkan selama ni, aku tak bermaksud nak sakit kan hati kau, apa ntah lagi nak buat kau macam ni sekali, mungkin ni semua dah tertulis untuk kau dan aku. Mungkin bukan jodoh kita untuk terus berteman selama lamanya. Cukup, cukup dan cukup lah! Aku tahu kau dah pun terluka, tapi begitu juga aku. Jarak kita terlalu jauh, walaupun dalam hati kau. kau tahu siapa aku. Maafkan aku wahai teman ku. Maafkan aku.

Aku tidak mungkin lagi akan kembali seperti sebelum ni, seperti kau kata "you datang, you pergi, you datang dan you pergi lagi" aku terluka dengan perkataan tu bila aku ingat kembali. mungkin kisah kita terlalu pendek dan singkat untuk aku ingat kembali. Tapi seperti aku kata kan. cukup cukup dan cukup. Aku pun dah beritahu kali ni aku pergi dan aku tak akan kembali. Maafkan aku :( Aku buntu, aku serabut, segala gala nya ada dalam diri aku. Tapi sekarang, biar lah kau dengan dunia kau, aku dengan dunia aku. Jangan kau datang lagi, datang untuk ingat kan aku segala galanya, sebab aku nak kau buka hati kau, untuk orang lain yang lebih layak. Orang yang boleh terus berada bersama kau, susah dan senang. Itu doa aku, doa untuk kau terus bahagia selama lamanya. Maafkan aku sekali lagi.


True happiness comes from within our self. Don't make the mistake of waiting on someone or something to come along.

No comments:

Post a Comment